box tersembunyi

floating buttons




Thursday 26 April 2012

Butterfly Clip Art I'm happy being with them :)





Hello :)

Hari ni rajinnya aku nak buat karangan a.k.a entry baru. Haha :) Sebelum tu nak bagitahu yang sebenar-benarnya aku sedih. Nak tahu tak kenapa ? Rindu kawan-kawan arh ! Kawan,dah lame kita tak jumpa kan ? Rindunya budak budak 5 Bestari batch '94'. Bila nak jumpa ? Nah ambek kau orang,berbagai soalan aku acu :) 

Rindu nak lepak sama sama. Rindu nak jadi pemantau sekolah yang tak diberi upah bila cikgu takde dalam kelas,haha ;) Sumpah aku rindu semua tu. Entah kenapa tadi aku ada tertengok gambar lama lama kita bersama so jadi teringat kat you alls. Haihhh ! 

Kalau nak mention satu satu tentu panjang karangan aku kali ni. So apa kata kita tengok satu gambar ni. Special for me !
Jom ! 




Aku sayang mereka :) 



Bagi la komen sikit ya bila dah baca tu :)

No comments:

Post a Comment