box tersembunyi

floating buttons




Monday 26 March 2012

Butterfly Clip Art Entry 3 Dalam 1 :)

Assalamualaikum and hello readers :)


Huh, sudah lama tak update blog. Busy sangat ke aku ? Maklumlah sekarang ni banyak benda yang nak kena settle down. Nak buat tu la nak buat ni la. Sampai berhabuk blog ni. Okay wait ,blog ni sebenarnya tak berhabuk pom. Aku je yang berauta lebih banyak dari fakta. Haha. Kesalahan yang tak disengajakan dan alasan yang diberi sememangya tidak masuk akal sama sekali yang diberikan oleh aku. Haha :)

Okay,jom cakap lagi dan lagi dan lagi. Last week, gemuruh yang ada dalam kepala otak hilang je terus setelah slit keputusan SPM berada di tangan aku sendiri. Cam tak caye jer yang aku dapat 10 A's. Hahaha :)

P/s: Sesiapa yang percaya aku dapat 10 A's dalam spm dia lah orang yang paling bangang sedunia. Haha.

Cakap cakap tentang result hari tu macam hampeh je. Result aku tak tinggi mana pom. Tak setinggi calon calon spm yang lain. Tapi boleh la buat buat sambung belajar lagi daripada duduk "sebek" di rumah.

p/s: Hah ? Tahu ke sebek tu apa ? Sebek tu bahasa loghat kelantan la. Only people from kelantan je yang tahu apa itu sebek !


Mesti korang boring kan baca entry aku kali ni yang entah apa apa ? Hah ,apa kata kita layan lagu ni jap. Scroll bawah okay.



  Lagu Keinsafan diri by fursan mampu meningsafkan aku. Best lagu ni, dengar lah ;) 


Okay ,jom sambung after dengar lagu. Mesti kau orang yang ambil spm tahun 2011 tengah pening sekarang tak tahu nak pilih course apa untuk further study. Habis tu course banyak sangat dan tak tahu apa yang paling baik dan sesuai untuk diri sendiri. Pening kan ? Ada certain pelajar yang rujuk kaunselor untuk buat keputusan yang terbaik. Dan ada juga yang tak. So people, yang mana lebih baik ? Renung renungkan :) Haruslah yakin dengan keputusan yang dibuat. If god wills , impian kita akan tercapai. Sekian , buat kali ni untuk entry yang merapu rapu.                                        
Bagi la komen sikit ya bila dah baca tu :)

2 comments:

  1. done follow akk comey ! follower no 22 ! anyway ! lagu blog akk sama la lagu blog Lia ! akk pon minat lagu tu ea ? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehew ,thanxx follow adekk . minat jugak . best gtuu :)

      Delete