box tersembunyi

floating buttons




Saturday 17 March 2012

Butterfly Clip Art ILY Kawan :)

Assalamualaikum and hai reader :)

Okay hari ni nak cerita tentang KAMI. Kami tu merujuk kepada saya dan kawan-kawan. Lama kita orang tak keluar sama-sama. Rasanya last kita orang lepak bersama masa pergi Karnival Masuk U 25/2 bulan lepas. Yew,sure sangat hari tu last kita lepak bersama :) Kami memang selalu plan nak keluar bersama tetapi asyik-asyik cancel je. Janji tinggal janji. Haha. So,kilah kawan saya ajak keluar. Katanya nak pergi pantai. Amboi seronok nampak. Haha :) So sampai lah jugak kita orang kat pantai. And yang paling penting first time pergi pantai drive sendiri. Tu pom kawan saya yang drive. Bukan saya yang drive pom.

P/s: Kita orang dah ada lesen memandu malaysia ,chewah! Seronok bagai kamu :)

Dan lepak-lepak itu sememangnya kerja kami. Okay,perempuan memang tak sah kalau keluar mana-mana tak ambik gambar. Lumrah kehidupan, kita kena redha tahu. Hihi. Am i right ?


  Saya dan kawan memang suka makan :)


Nah, tengok la gambar saya makan. Tengah makan pom sempat lagi bergambar. Korang suka tak ? Okay,kalau tak suka tak pe sebab saya tak kisah dan tak nak kisah pom. Haha :) Hurm,letih la nak cerita panjang. Tengok gambar je la senang ? Hehew. Saya memang tak pernah serius dalam post. Sorry kawan.

           Kita memang perasan cantik depan kamera kan ? 


Okay,kami bukan budak yang kuram asam :)


Ikut suka hati,kami senang. Kau ada ?
                                                                                   
I like this picture.


Perasan ayu lettew,heheww :)

Okay,bila saya nak kurus ? 


Lastly,tudung saya dah tak berapa nak betul macam tuannya :) 

Kita memang senang bila bersama. ILYSM kawan :) Mereka kawan saya dunia dan akhirat, insyaallah. 
Persahabatan yang diwarnai dengan kejujuran takkan pernah terputus. 


Yang semulia-mulia kewajipan bersahabat ialah supaya engkau ketahui kehendak dan kemahuan sahabatmu sebelum dikatakannya. Dan engkau perkenankan permintaanya sebelum dirinya.
                                                                                                       From: Almarhum Buya Hamka.







Bagi la komen sikit ya bila dah baca tu :)

No comments:

Post a Comment