box tersembunyi

floating buttons




Sunday 15 April 2012

Butterfly Clip Art Sinopsis Buat Yang Tersayang :)


Hello world :) 
Huaa ,hari ni nak mengarut sikit. Lama sudah tak post entry baru. So nak post entry pasal sinopsis novel buat yang tersayang. Ok la kan daripada tak post apa-apa entry lansung. 
Okay ,sebelum tu senyum semua :) Haha.




cover front :)



cover back :)

okay ,ni sinopsis dia. Baca tahu :) 

"Sekiranya mahu melanjutkan pelajaran dalam bidang kedoktoran, Syira wajib berkahwin dengan calon suami yang dipilih ayahnya. Dia terpaksa akur dengan itu demi cita-citanya yang satu. 

Belumpum diijabkabulkan, dia bagaikan sudah ditalak. Airy yang tidak mahu bertemu dengan dirinya sehingga sah menjadi suami isteri, terang terangan memberitahu sudah ada kekasih yang mengisi jiwanya. Dalam pada diri redha, hati Syira terluka. Dia turutkan jua permintaan Airy untuk berlakon seperti pasangan bahagia. 

Perwatakan Syira yang bijak dalam segala hal sedikit demi sedikit menawan hati Airy tanpa disedarinya. Syira sangat sempurna sebagai wanita dan isteri. Kerana ego, tergamak dia menghancur luluhkan perasaan Syira :)

Bersama cinta yang sudah bertunas untuk si suami, Syira tekad membawa diri. Apabila tiba masanya , dia kembali. Namun, mengapa Airy terlalu baik padanya ? Mungkin Airy mahu menduakannya. Mungkin juga mahu menceraikannya. Walau apa jua terjadi dipujuk hati agar tabah menghadapi. 
 
Sekian :) Okay lah kan dari meraban buat entry yang tak tentu pasal :) Haha. 

Jom scroll bawah kalau nak tengok penulis novel ni ,haha :) Sorry ,just bergurau lah. 
Penulis novel ni ialah Maya Rasyidah ,bukan saya lah. Heuwww.





http://cikdieyasofea.blogspot.com

Bagi la komen sikit ya bila dah baca tu :)

2 comments: